مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-07اجتماعي

بارش برف در 3 محور مواصلاتی گیلان/ تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است


مدیرکل حمل و نقل و راهداری گیلان، وی از بارش برف در دو محور سیاهکل - دیلمان و ویه - قوشه لانه خبر داد و تصریح کرد: ارتفاع برف در محورهای اسالم - خلخال، - ایسنا/گیلان مدیرکل حمل و نقل و راهداری گیلان، وی از بارش برف در دو محور سیاهکل - دیلمان و ویه - قوشه لانه خبر داد و تصریح کرد: ارتفاع برف در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال و سیاهکل - دیلمان به پنج سانت رسیده است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از بارش خفیف برف در محورهای کوهستانی گیلان خبر داد و اظهار کرد: در محور اسالم - خلخال و محور پونل - خلخال برف می بارد.

وی از بارش برف در دو محور سیاهکل - دیلمان و ویه - قوشه لانه خبر داد و تصریح کرد: ارتفاع برف در محورهای اسالم - خلخال، پونل - حلخال و سیاهکل - دیلمان به پنج سانت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش خفیف برف در گردنه الماس، کوهین و حیران، اضافه کرد: در اکثر محورهای مواصلاتی گیلان بارش باران داریم.

مرادی، با بیان اینکه ترافیک در محورهای استان به غیر از محور پونل - خلخال در جریان است، خاطرنشان کرد: رانندگان برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در 3 محور مواصلاتی گیلان/ تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است

بارش برف در 3 محور مواصلاتی گیلان/ تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است